Vi dækker hele Vordingborg Kommune

Hjerteforeningens Vordingborg Kommune blev stiftet i 2005.

Foreningens formål er at fremme hjertesagen i lokalområdet. Vi vil arbejde på at forebygge hjerte- og kredsløbssygdomme og støtte hjertepatienter og deres pårørende i tiden efter et sygdomsforløb. Vi vil også arbejde med forebyggelse af hjertesygdomme, og vi vil være med til at presse på for at få en bedre behandling gennem det offentlige sundhedssystem.

Vores aktivitetsprogram vil løbende blive annonceret på denne hjemmeside. Her vil man kunne se, hvad der sker, hvor det sker og hvornår det sker.

Frivillig

Har du lyst til at være frivillig i Hjerteforeningen, så kontakt vores formand Hanne Rossé Jensen som også kan fortælle mere om arbejdet i foreningen.

Som frivillig får du oplevelser og glæde ved at løse opgaver i et fællesskab, tilfredsstillelsen ved at gøre en indsats og personlige kvalifikationer gennem kurser, foredrag og lærerige oplevelser.

Du kan altid sige nej til opgaver, som du ikke har lyst eller kvalifikationer til at påtage dig.

Har du gode ideer til arrangementer eller andet, hører vi også gerne fra dig.