Vordingborg Messen 2020

Vi glæder os til at møde dig på messen. I år står vi på stand 59.

Her vil i bl.a. møde Jan, der underviser i “Giv Liv”
Vi byder også på en lille konkurrence, samt en snak med de frivillige.

Messen åbnes officielt lørdag den 15. februar 2020, hvor Formanden for Udvalget for Kultur, Idræt og Fritid, Thorbjørn Kolbo sammen med Messebamsen vil klippe den røde snor og ønske de mange besøgende velkommen til den 13. udgave af Vordingborg Messen. Traditionen tro spiller Prins Jørgens Garde også ved åbningen, og de går deres musikmarch gennem hele messeområdet.

Du har mulighed for at møde 125 virksomheder, heraf mange af dem lokale firmaer. Mange har særlige messetilbud i anledning af Vordingborg Messen, så der er gode chancer for at gøre en god handel for forbrugeren. Kom med og lade dig inspirere af bolig, mode, delikatesser, fritidsliv og wellness, eller få en god snak med nogle af de mange lokale foreninger, kommunen og lokale politikere.

Du kan se hele udvalget af stande og udstillere her.

Udover mange gode tilbud er der også en masse god underholdning. Traditionen tro underholder Vordingborg egen kendte Dansktop-duo Butterflies med god musik på stand 82. I teatersalen og i forhallen er der masser af forskelligartet underholdning; både opvisninger, bands, danseshow og meget andet.

Man kan bruge mange timer på Vordingborg Messen, og det er derfor selvfølgelig også muligt at købe noget at spise og drikke. KFUM Spejderne Vordingborg står klar i caféen, hvor de sælger kaffe, kage, øl og vand, lækre sandwich og de meget populære flæskestegsburgere.

Praktiske oplysninger

Praktisk information
Sted: Afholdes i VU Hallen, Chr. Richardtsvej 45, 4760 Vordingborg
Dato: Lørdag den 15. februar og søndag den 16. februar 2020
Tid: Begge dage kl. 10.00 – 16.00.
Gratis entré begge dage!
Jan Kristensen / Birgit Bach